Προτάσεις  breakfast για τις εργάσιμες ημέρες

Προτάσεις breakfast για τις εργάσιμες ημέρες

Όπως έχω γράψει πολλές φορές, εμένα το breakfast είναι το αγαπημένο γεύμα της ημέρας μου. Και ακούω συχνά την ίδια ερώτηση: «Πως προλαβαίνεις να ετοιμάσεις πρωινό;».

Νομίζω η απάντηση μου είναι προβλέψιμη. Όταν θέλεις κάτι πάντα βρίσκεις χρόνο! Δεν μου αρέσει να ξυπνάω τελευταία στιγμή και να τρέχω να ετοιμαστώ για να προλάβω έχοντας τον χρόνο να με κυνηγάει από την αρχή της ημέρας μου. Προτιμώ, να βάλω το ξυπνητήρι μου λίγο νωρίτερα, να κάνω το ντουζ μου, να ετοιμάσω το πρωινό μου και να ντυθώ χωρίς άγχος.

Από τότε που έγινα μαμά δεν έχω τον ίδιο διαθέσιμο χρόνο να ετοιμάσω το πρωινό μου, αλλά πάντα βρίσκω γρήγορες επιλογές για να μην έχω άδειο στομάχι.

Πολύσπορο ψωμί με μαρμελάδα, φυσικό χυμό πορτοκάλι, μια φέτα ψωμί με τυρί και τηγανιτό αυγό, γάλα με δημητριακά είναι μερικές από τις επιλογές μου για breakfast τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας.

Το πρωινό είναι το πιο θρεπτικό γεύμα της ημέρας και κρατάει γεμάτο το στομάχι σου μέχρι την ώρα του δεκατιανού ή και του μεσημεριανού.

Έχω παρατηρήσει πως πολύς κόσμος δεν πεινάει το πρωί γιατί έχει φάει αργά το προηγούμενο βράδυ. Δοκίμασε να έχεις φάει το βραδινό σου μέχρι τις 9 και να μην αποτελείται από πολλά λιπαρά. Αν φας νωρίς, το επόμενο πρωί, θα ξυπνήσεις με την επιθυμία του φαγητού. Με αυτόν τον τρόπο θα μάθεις να τρως σωστά και να μην παραλείπεις το πρωινό.

Ξεκίνα τη βδομάδα σου με κάτι που θα βελτιώσει την υγεία σου.

Καλημέρα!