Υγιεινό κέικ για όσους ακολουθούν διατροφή

Υγιεινό κέικ για όσους ακολουθούν διατροφή

Πολλοί άνθρωποι μπορούν να ζήσουν μόνο γλυκά. Εγώ μπορεί να μην ανήκω σ αυτή την κατηγορία, ωστόσο υπάρχουν φορές που χρειάζομαι ένα γλυκό. Κι επειδή ακολουθώ συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής τα κλασσικά κέικ είναι απλώς… απαγορευτικά και να τα δοκιμάσω.

Έτσι η διατροφολόγος μου έδωσε μια -πεντανόστιμη- συνταγή για να απολαμβάνω το κέικ μου χωρίς να έχω ενοχές.

Την πρώτη φορά που έφτιαξα την συνταγή ήμουν πολύ περίεργη για το αποτέλεσμα μιας και όπως θα δείτε δεν έχει αλεύρι, ζάχαρη και βούτυρο. Δοκιμάζοντας το μείγμα πριν μπει στο φούρνο η γεύση ήταν ιδιαίτερα νόστιμη.

Πλέον φτιάχνω κάθε βδομάδα το συγκεκριμένο κέικ, το οποίο πέρα από υγιεινό είναι νόστιμο και πολύ γρήγορο. Μου παίρνει μόλις 5 λεπτά η εκτέλεση του και το αποτέλεσμα με αποζημιώνει.

 

Υλικά

15 κουταλιές βρώμη

1 βανίλια

λίγο baking powder

3 ασπράδια

1 γιαούρτι 2%

χυμό πορτακαλιού (2 πορτοκάλια)

κανέλα

υγρή στέβια

λίγο κακάο

 

Εκτέλεση

Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνω όλα τα υλικά και ανακατεύω πολύ καλά μέχρι να δέσει το μείγμα μου. Έπειτα βάζω το κέικ σε μια μακρόστενη φόρμα (όχι στο κλασσικό σκεύος του κέικ) και το βάζω στο φούρνο, αφού τον έχω προθερμάνει. Σε μισή ώρα είναι έτοιμο για φάγωμα.

 

Extra tips

  • Μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς αφού τους έχετε περάσει από το multi.