Εσύ ανακάλυψες τα superbowls των Fridays;;;

Εσύ ανακάλυψες τα superbowls των Fridays;;;

Η φιλοσοφία των Superfood Bowls στηρίζεται στην δημιουργία ενός πλήρους γεύματος σε ένα μπολ, με επιλογή πρώτων υλών που προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, έχουν αντιοξειδωτική δράση και ενισχύουν τον οργανισμό μας.
Απόλαυσε τον αγαπημένο σου συνδυασμό με ή χωρίς πρωτεΐνη και τόνωσε τον οργανισμό σου με ενέργεια και καλή διάθεση!

Choose your BOWL

GINGER GREEN BOWL
Ζεστή τρίχρωμη κινόα με μπρόκολο στη σχάρα, αβοκάντο, καβουρδισμένα αμύγδαλα, φρέσκια μέντα, μαριναρισμένα ψητά τοματίνια και Ginger dressing.
Tip: Προτείνεται με γαρίδες.

POWER BOWL
Θρεπτικό bowl με σιτάρι, γλυκοπατάτα, μαριναρισμένα ψητά τοματίνια, φύτρες φασολιού και Peanut Butter sauce.
Tip: Προτείνεται με σολομό.

FARMERS BOWL
Ζεστή τρίχρωμη κινόα με μπρόκολο στη σχάρα, λάχανο, γλυκοπατάτα, φρέσκια μέντα, καβουρδισμένα αμύγδαλα και Tangy Lemon dressing.
Tip: Προτείνεται με γαρίδες.

Add your PROTEIN 

-ΨHTEΣ ΓAPIΔEΣ
-ΣOΛOMOΣ ΣTH ΣXAPA
-MOΣXAPIΣIO KPEAΣ ΣTH ΣXAPA*

*Όπου διατίθεται

Λεξικό Θρεπτικών Αξιών:

Αβοκάντo: Είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που προστατεύουν την καρδιά.
Αμύγδαλα: Αποτελούν το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά είδος ξηρών καρπών. Eίναι εξαιρετική
πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου.

Γλυκοπατάτα: Αποτελείται από εύπεπτους υδατάνθρακες και είναι πλούσια σε σίδηρο, ασβέστιο και πολλά άλλα ιχνοστοιχεία.

Κινόα: Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Λάχανο: Είναι μια καλή πηγή βήτα-καροτίνης, βιταμίνης C, φυτικών ινών και μαγγανίου.

Λεμόνι: Περιέχει μεγάλη ποσότητα από βιταμίνες και κυρίως βιταμίνη C.

Μέντα: Περιέχει βιταμίνη Α, C, Β12, Β3 και φολικό οξύ, μαγνήσιο και σίδηρο, ασβέστιο και μαγγάνιο.

Μπρόκολο: Περιέχει φολικό οξύ και υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης Κ, συμβάλλοντας στην υγεία των
οστών.

Σιτάρι: Έχει μεγαλύτερη θρεπτική αξία από πολλά άλλα δημητριακά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και
βιταμίνες συμπλέγματος Β, που βοηθούν την καλή λειτουργία του μυϊκού συστήματος.

Τζίντζερ: Έχει αντιοξειδωτικές και ανοσορρυθμιστικές ιδιότητες, ρυθμίζει το σάκχαρο και έχει
επουλωτική δράση.

Τοματίνια: Είναι καλή πηγή φυτικών ινών, που είναι ιδιαίτερα ευεργετικές για το πεπτικό μας σύστημα.

Φυστικοβούτυρο: Είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, καλών λιπαρών
(κυρίως μονοακόρεστων) και αντιοξειδωτικών ουσιών. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες
όπως Β3, Β6 και βιταμίνη Ε.

Φύτρες Φασολιού: Θεωρούνται «βόμβες» θρεπτικών ουσιών, πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία.