Μέσα Οκτώβρη αποφασίσαμε με ένα καλό μας φίλο να πάμε μονοήμερη στην Αγόριανη. Έχοντας σύμμαχο τον ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες του φθινοπώρου πήραμε μαζί και το μωρό μας.

Ένα βρέφος 5 μηνών δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις κι αφού ακόμα έπινε μόνο γάλα δεν είχα να κουβαλάω μαζί μου ένα σωρό πράγματα (αυτό μου συμβαίνει τώρα και θα γράψω αναλυτικά σε επόμενο άρθρο).

Έφτιαξα τη τσάντα βόλτας του –λίγο πιο ενισχυμένη-, έβαλα σε ένα μικρό σακίδιο 2 αλλαξιές και φυσικά πήρα μαζί το καρότσι για τις αγαπημένες μας βόλτες.

Αυτό δεν ήταν το πρώτο του ταξίδι. Ήταν, όμως, η πρώτη μονοήμερη εκδρομή του και θέλαμε να δούμε πως θα αντιδράσει. Φυσικά τα μωρά καταλαβαίνουν τα πάντα!

Ξεκινήσαμε γύρω στις 10.00 και περίπου δυόμισι ώρες μετά φτάσαμε στην πανέμορφη Αγόριανη. Η πλατεία του χωριού ήταν γεμάτοι κόσμο και εμείς κάναμε μια βόλτα για να δούμε τις ομορφιές του τόπου. Με το καροτσάκι δεν μπορούσα να πάω στους καταρράκτες γιατί έχει στενά σκαλοπάτια, αλλά γυρίσαμε το χωριό.

Μετά τη βόλτα επιλέξαμε για φαγητό το εστιατόριο «Μαυροδήμος» για τρεις λόγους: έχει καταπληκτική κουζίνα, είναι baby friendly και απαγορεύεται το κάπνισμα στον εσωτερικό χώρο.

Όταν ο μικρός μου άρχισε να πεινάει οι φωνές του ακούστηκαν λίγο παραπάνω, αλλά οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου δεν ενοχλήθηκαν. Αντίθετα μας πλησίασαν και κάνανε αστεία με το μικρό επαναστάτη.

Κατά τη διάρκεια του φαγητού ο μικρός καθόταν στο καρότσι του και έπαιζε με τα παιχνίδια που είχα πάρει μαζί. Φυσικά, εναλλάξ με τον μπαμπά του, σηκωνόμασταν και τον κάναμε μικρές βολτούλες στην αυλή του εστιατορίου γιατί σ αυτή την ηλικία τα μωρά βαριούνται πολύ εύκολα.

Αφού απολαύσαμε το μεσημεριανό γεύμα και τη βόλτα στη φύση πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Εντάξει, θα ήθελα να καθίσω σε ένα από τα ωραία καφέ της Αράχοβας να πιω ένα ζεστό τσάι, αλλά το μωρό θα ταλαιπωρούνταν περισσότερο.

Είμαι σίγουρη πως κάτι πήρε ο μικρός από την οικογενειακή μας εκδρομή στο βουνό.

Έξυπνα tips για την εκδρομή

• Ξεκινήσαμε την ώρα που συνήθως ο μικρός παίρνει ένα σύντομο υπνάκο. Έτσι δεν κατάλαβε καθόλου σχεδόν το ταξίδι γιατί κοιμήθηκε.
  • Στη τσάντα βόλτας έβαλα 6 πάνες για να είμαι σίγουρη πως δεν θα ξεμείνω.
  • Πήρα μαζί μου δύο μεγάλους θερμούς με ζεστό νερό. Έχω παρατηρήσει πως όταν ταξιδεύουμε πεινάει λίγο παραπάνω.
  • Μικρά παιχνιδάκια κι βιβλιαράκια για να απασχολείται όταν δεν κάνει βόλτα.
  • Σε μια μικρή τσάντα πήρα επιπλέον 2 αλλαξιές κι ένα πιο χοντρό φούτερ.
  • Έχω πάντα μαζί μου το βιβλιάριο υγείας του.
  • Φύγαμε πριν βραδιάσει για να κοιμηθεί στην ώρα του. Ότι και να κάνουμε θέλω να τον κοιμίζω συγκεκριμένη ώρα για να μην χάνει το πρόγραμμα του.

Νέες μανούλες μη φοβάστε τις εκδρομές με τα μωράκια σας. Ναι έχει λίγη κούραση παραπάνω αλλά τα θετικά είναι περισσότερα από το να μείνετε κλεισμένες μέσα σ ένα διαμέρισμα. Εξάλλου κι αυτά μαθαίνουν να προσαρμόζονται ευκολότερα.